ترفندهایی برای منفی شدن تست اعتیاد:

 

1. آب


هرچقدر آب بیشتری بنوشید، مواد سمی موجود در بدن تان بیشتر خارج میشود. شما حداقل نیاز به مصرف 64 اونس آب در طول روز دارید. سعی کنید این میزان آب را بصورت تدریجی مصرف کنید و از بلعیدن یکباره آن بپرهیزید. حداقل یک هفته قبل از آزمایش باید میزان آب مصرفی خود را به شدن افزایش دهید.


این روش راهی بسیار کارآمد برای منفی شدن جواب آزمایش اعتیاد ادراری است البته میتواند در منفی شدن آزمایش هایی که بوسیله بزاق دهان و خون انجام میشود هم موثر باشد.


توجه! بیش از حد هم نباید آب بخورید چراکه میتواند به اندام های داخلی شما آسیب بزند.

 

2.ورزش

 

ورزش کردن به آب شدن چربی های اضافه بدن تان به شما کمک میکند. به همین دلیل مواد مخدری که در بافت چربی ذخیره شده، دفع میشود. البته اگر تنها چند روز قبل از موعد آزمایش شروع به ورزش کردن کنید، نتیجه ای نخواهد داشت. اگر میخواهید آزمایش تان منفی باشد باید بصورت مرتب ورزش کنید.

منفی کردن آزمایش اعتیاد: ۲۷ روش خانگی برای منفی کردن تست اعتیاد


3. سونا 

 

سونا روش بسیار کارآمدی است چراکه میتواند با افزایش دمای بدن شما، به تعرق بیشتر و دفع مواد سمی از بدن کمک کند. استفاده از سونا را باید حداقل چند روز قبل از آزمایش شروع کنید تا نتیجه داشته باشد. این روش زمانیکه با ورزش و مصرف آب زیاد همراه شود کارایی زیادی دارد.


4. ویتامین ب کمپلکس 

 

آب و مواد آور میتواند باعث شفاف شدن کم رنگ ادرار شما شود و به همین دلیل بیشتر به نمونه آزمایش شما شک میکنند. برای رفع این مشکل (کم رنگ بودن ادرار) 2 ساعت قبل از آزمایش یک واحد 100 میلی گرمی ویتامین ب کمپلکس استفاده کنید. ویتامین ب کمپلکس میتواند باعث زرد رنگ شدن ادرار شود.


5. پرهیز از نوشیدنی های الکلی

 

به مدت حداقل یک ماه قبل از زمان آزمایش اعتیاد باید از مصرف مشروبات الکلی بپرهیزید. اینکار به منفی شدن آزمایش ادرار کمک میکند.


6. چای سرد

 

چای سرد بطور ذاتی یک ماده ادرارآور است و با مصرف آن دفعات ادرار تان بیشتر میشود. مصرف چای سرد باعث افزایش متابولیسم بدن شده و به سوختن چربی هایی که در آن ها آثار مواد مخدر وجود دارد میشود. حداقل یک پارچ بزرگ از این نوشیدنی بخورید تا به پاک شدن نمونه آزمایش شما کمک کند.


توجه! نوشیدنی های کافئین دارد نتیجه برعکس خواهند داشت.

 

7. آب انگور و آب ذغال اخته

 

انگور و ذغال اخته حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که متابولیسم را افزایش میدهند. مصرف آب ذغال اخته و انگور علاوه بر اینکه آنتی اکسیدان های آن ها به شما کمک میکند، موجب تکرر ادرار نیز میگردد و به این ترتیب به پاکسازی بدن تان کمک میکند.


توجه! باید آبمیوه تازه بخورید. از مصرف آبمیوه های صنعتی بپرهیزید.

 

8. سرکه سیب


سرکه سیب علیرغم مزه بدی که دارد، میتواند نتایج بسیار خوبی را برایتان به ایجاد کند. برای اینکه این روش جواب دهی داشته باشد، باید حداقل به مدت 7 روز قبل از موعد آزمایش تان سرکه سیب مصرف کنید. پس از مصرف سرکه سیب، حتما مقدار زیادی آب بنوشید. اگر اینکار را به درستی، به شکل منظم و حداقل به مدت 7 روز انجام دهید، شانس منفی شدن آزمایش تان خیلی بیشتر خواهد شد.


توجه! مصرف بیش از اندازه سرکه سیب میتواند به بدن تان آسیب بزند.

 

9. میوه


میوه هایی همچون سیب، هندوانه، توت و انگور دارای مقدار آب بیشتری هستند که همین امر موجب میشود تا این میوه ها خاصیت ادرارآوری داشته باشند. تکرر ادرار نیز به معنای دفع مواد سمی از بدن است.


10. سبزیجات

 

هویج، کلم و گوجه فرنگی دارای آب زیادی هستند. از این سبزیجات بصورت مرتب استفاده کنید. خوردن این مواد غذایی به شما کمک زیادی میکند که با سرعت زیادی مواد سمی را از بدن خود خارج کنید.


11. افزایش مصرف فیبر غذایی

 

فیبر غذایی عملکردی مثل یک کاتالیزور داشته و همچنین میتواند متابولیسم را نیز افزایش دهد. افزایش مصرف فیبر غذایی به دفع راحت تر مدفوع نیز کمک میکند. با دفع مدفوع، مقدار زیادی چربی نیز از بدن خارج میشود.


ترفندهای منفی شدن تست اعتیاد سوال های ذهنی بسیاری از گرفتاران به مواد مخدر است


استفاده سوء مواد مخدر بر بخش های مختلف یک جامعه تاثیر می گذارد ولی بیشتر از همه موارد، آینده جوانان را تهدید می کند.


تلاش های بسیار زیاد برای جانشین کردن مواد دیگر با مواد مخدر و جلوگیری مواد به داخل کشور و توزیع آن،  تاثیر ناچیزی بر عدم دسترسی به مواد داشته است.


هم اکنون اعتیاد در سطح بین الملل به آفتی جدی ، ویران کننده و مسری تبدیل شده است و تعداد کثیری از افراد جامعه در سنین مختلف را به کام خود کشانده است.

 


در کشور ما تست های عدم اعتیاد در مواردی مانند ازدواج ، استخدامی، دریافت گواهینامه انجام می شود از این رو تعداد بسیاری از افراد به دنبال راهکارهایی برای منفی شدن تست خود هستند.

 

یکی از مهم ترین و کم هزینه ترین راه ها برای منفی شدن تست اعتیاد، عدم مصرف ماده مخدر می باشد

 

 اما چون این روش سخت و نیازمند اراده قوی میباشد و همچنین به دلیل اینکه در این روش علائم ترک اعتیاد در فرد ظاهر می شود


برای خواندن ادامه مطالب در مورد منفی کردن تست اعتیاد کلیک کنید